5 Mart 2016 Cumartesi

Deri Cuzdan3

Deri Cüzdan3-- Leather Wallet3--



Malzemeler-Materials


Deri   
Deri Cüzdan


Deri Pedi

Deri Astarı

Çıtçıt

Deri Bıçagı

Mumlu ip yada Deri sırım

Yapılışı:

1-Yan tarafta resim de görüldügü gibi, cüzdan modelimi belirleyip deriden kestim.
Leather Wallet

2-Astar koymadan önce, arka tarafa bu sefer ,bıyık şeklin de bir parça kesip,içine deri pedi koydum ve diktim.

Ben genelde astar kullanırım,sebebi ise dikişlerin gözükmemesi içindir.

Dilerseniz siz ikinci bir bıyık kesip, içten yapıştırabilirsiniz. Bu da dikişlerin görünmesine engel olur.






Deri Cüzdan

3- Astarımı ekledikten sonra çıtçıtlarımı taktım.

Ön ile arka parçaları birleştirip diktim.







Gördügünüz gibi mini bozuk para cüzdanım hazır.:))


Leather Wallet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder