25 Şubat 2016 Perşembe

Deri Bileklik

Deri Bileklik--Leather Bracelet--



Malzemeler-Materials


Deri

T-28 Deri tutkalı

Makas

Deri Bıçagı

Çıtçıt


Yapılışı:


Şimdi sizlerle 2 bileklik paylaşacagım.Deriden örgü bileklikler nasıl yapılır onları da video ya çekerek paylaşacagım kısmet olursa tabi.


İlk Bileklik:


leather bracelet

Bu bileklikte istediginiz renkte ama kalınca bir deri seçin, ve bileginizin ölçülerinde kesin.

Baş kısımlardan pay bırakarak (çıtçıt için) kopmayacak şekilde şeritler kesin.

Keserken mümkün oldugu kadar deri bıçagı kullanmaya çalışın,makasla keserseniz muntazam çıkmaz.

Çıtçıtları ben bilegime göre yaptıgım için tek sıra halinde taktım.

Not:Eger sizler  birilerine hediye etmek amacıyla yapacaksanız ve bilek ölçüsünü tahmin edemezseniz , çıtçıtlatı 2 sıra halinde takın ki ,kim olursa olsun bilegine uysun.



Gelelim 2. Bileklige:



Deri Bileklik

Ben bu bilekligi Pinterest te gördüm,begendim ve yapmaya karar verdim.

Yapan kim bilmiyorum ama eline emegine saglık.

Bu da kalınca bir deriden olacak ve bilege takılan ana gövde de 2 adet kesiyoruz.

Ve birbirine yapıştırmadan önce 10 adet kestigimiz yaprakları araya yerleştiriyoruz.

Yapıştırdıktan sonra dikiyoruz.

Çıtçıtları taktıgımız da bileklik bitmiş oluyor.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder