24 Şubat 2016 Çarşamba

Deri Pul Kolye

Deri Pullu Kolye--Leather Necklace Stamps--



Malzemeler-Materials


Zig Deri ( ince deri)
Pullu Deri Kolye


Kolye Halkaları

Zincir

Papagan ( Kolye baglama aparatı papagan deniyor)

Salpa


Kargaburnu

Delikli Rivet

Pense

Makas

Tutkal

Yapılışı:

1-Resimde gördügünüz gibi deriden ,2 kat kalıp kesip ,arasına salpa koyarak sertleştirdim.

Papatya ya  ateş üzerinde hafif bir hareket vererek yapıştırdım, ama yuvarlakları kalıp üzerinde açtıgım yuvalara gömerek yapıştırdım.,,


Deri pullar


2- Delme ucu ( 10 numara isterseniz daha büyük boy da olabilir.) ile rengarenk deri yuvarlaklar kestim.

Hepsini tek tek leflef ile sertleştirip ,uç kısımları deldim ve halka taktım.

3-Daha sonra 6 cm boyunda kestigim zincirin üzerine bunları gruplar halinde ,halkalarla taktım.

4-Zincirlerin üzerine pullar yerleştirdikten sonra kalıp üzerine açtıgım deliklere pullu zincirleri geçirdim.,,

Zincire papaganı takarak kolyeyi bitirdim.



Deri Pullu Kolye





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder