25 Şubat 2016 Perşembe

Deri Buzgulu Kolye

Deri Büzgülü Kolye--Pleated Leather Necklace--




Malzemeler-Materials
pleated leather necklace

Zig Deri ( ince deri)

Dogal Taş
Çıtçıt

Delikli Rivet

T-28 Deri tutkalı


Pense

Makas





Yapılışı:

Elimde lacivert bir dogal taş vardı ,hadi bunu degerlendireyim dedim.
Pinterest de de görüyordum ve hoşuma gidiyordu ,nasıl yapılır ,nasıl derinin içine taş gömülür diye. Denemeye karar verdim ve yaptım ,galiba güzel oldu ki anında satıldı.:)))

1- Önce büyükçe bir deri aldım ,yani deriyi gözden çıkardım diyelim buna...

Derinin   uç kısımlarından yaklaşık 10 cm kadar bir pay bıraktım ve  orta kısmına dogal taşımı yapıştırdım,kalan kısmına ,derinin arkasından bolca T-28 tutkal sürdüm ve deriyi büzdüm,daha dogrusu buruşturdum. 

Deri ince ( zigderi) oldugundan hemen forma girdi. Ama bu büzme sırasında taşı büzgüler arasına iyice gömdüm .çıkmasın diye.


pleated leather necklace







2-Korkudan ( taş düşer diye:))) 1 gün bekledim.Ertesi gün baktım taş yerinden vinçle bile çıkarılamaz durumda  uç kısımlarını şeritler halinde kestim ...












Burda yaptıgım gibi http://rengarenkhobilerim.blogspot.com.tr/2016/02/puskullu-kolye.html



pleated leather necklace



3- Arka kısmı bu şekilde açık kaldı.Bende bu kısma 5 cm eninde şeritlerden bant yaptım ve çift çıtçıt ile bayunlugu bagladım.
















Ve sonuç,harika oldu ve anında satıldı.


Deri Boyunluk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder