24 Şubat 2016 Çarşamba

kalip kolye

Deri Kalıplı Kolye--Leather Heart Necklace--



Malzemeler-Materials


Zig Deri ( ince deri)
leather necklace


Kolye Halkaları

Zincir

Deri Sırım-leather thong

Papagan ( Kolye baglama aparatı papagan deniyor)

Salpa


Kargaburnu

Pense

Makas

Tutkal

Tahta Boncuk-wood beads

Cam Boncuk-glass beads

Yapılışı:

1-Derinin kendinden kestigim sırımlar la kalınca bir kordon ördüm.

2- Ayrıca omuzu kaplayacak kadar 4 cm enin de ,omuzunuza uzanacak boyda başka oval bir parça kesiyoruz.

Kestigimiz şeritleri ki bu şeritleri tek tek kesebileceginiz gibi,deriniz varsa 25 ya da 30 cm boyunda ince şeritler olarak kesin...

Aynı püskül de yaptıgımız gibi. http://rengarenkhobilerim.blogspot.com.tr/2016/02/puskullu-kolye.html

3- Kestigimiz şeritleri ve ördügümüz kordonu  oval parçanın arasına yapıştırıp ,yapışan kısımlara cam boncuk ekliyoruz.

Püsküllerin ucuna da cam boncuk ve delikli rivetler takarak kolyenizi daha bir şıklaştırabilirsiniz.

4-Kordonun ucunu ister serbest bırakın ,baglamak için ,isterseniz mıknatıslı kolye ucu takın.Karar sizin.



leather necklace



5-Yan tarafta gördügünüz kolye de ise ,düz olan kısmı deriden iki kat kestim 

içine salpa koyarak sertleştirdim.

Püskülleri iki deri arasına yapıştırdıktan sonra ,birinde tahta boncuk takarak sırım ile diktim,digerinde düz diktim.

Gördügünüz gibi bu da şık oldu.

Aşagı da yaptıgım kalıplı bu modelleri toplu görüyorsunuz.

Kalıp dedigim kısmı ,dilediginiz geometrik şekillerde yapabilirsiniz.



leather necklace



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder