5 Mart 2016 Cumartesi

Deri Cuzdan2

Deri Cüzdan2--Leather Wallet2--



Malzemeler-Materials


Deri
Deri Cüzdan


Deri Pedi

Deri Astarı

Çıtçıt

Deri Bıçagı

Mumlu ip yada Deri sırım



Yapılışı:



Leather wallet

1-Yan tarafta resim de görüldügü gibi, cüzdan modelimi belirleyip deriden kestim.

2-Astar koymadan önce, arka tarafa bu sefer ,bıyık şeklin de bir parça kesip,içine deri pedi koydum ve diktim.

Ben genelde astar kullanırım,sebebi ise dikişlerin gözükmemesi içindir.

Dilerseniz siz ikinci bir bıyık kesip, içten yapıştırabilirsiniz. Bu da dikişlerin görünmesine engel olur.

3- Astarımı ekledikten sonra çıtçıtlarımı taktım ve ön ile arka parçaları ( birleştirdim)diktim.

Gördügünüz gibi mini bozuk para cüzdanım hazır.:))



Deri Cüzdan -Leather Wallet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder