26 Şubat 2016 Cuma

yaprak kolye

Deri Yaprak Kolye--Leather Leaf  Necklace--



Malzemeler-Materials

Deri- (Sahtiyan ya da Vaketa deri )

Zincir
leather leaf necklace


Deri Sırım-leather thong

Papagan ( Kolye baglama aparatı papagan deniyor)

Kargaburnu

Kolye halkaları

Pense

Makas

Kuşgözü Rivet


Tutkal

Deri Bıçagı


Yapılışı:


leather leaf necklace


1-Deriden çınar yaprakları kesiyoruz ve çizgileri yapmak için illede elinizde deri oyma craft başlarından olması gerekmiyor ,maket bıcagıyla ya da gratuar bıcagıyla da aynı işleri yapabilirsiniz.

2-Deriye hareket vermek için de az biraz ıslatıp hareketlendirebilirsiniz.

Daha sonra ister renklendirin i,sterseniz kendi renginde bırakın.Leflef attıgınız da zaten derinin rengi daha bir dogal olacaktır.

3-Kolyenin zinciri içinse ister zincir kullanın ,isterseniz sırım ile boynunuza asın .

Asma yerini deldiginde mutlaka kuşgözü takın.

Bu kolye uçları böyle şimdi de farklı bir yaprak deneyelim.



Diger bir yaprak kolye ucu


leather leaf necklace

1-Bu yaprak sahtiyan deriden yapıldı. Yaprak şeklinde deri kesildikten sonra deri bıçagı ile ince çizgiler atıldı.

Yapragın göbek damarları iyice belirginleştirildi ,kenar kısımlar ise gelişi güzel kimi kopacak şekilde çizik atıldı ,kimini sadece derince oyuldu.

Bunun yapılmış halini ben Pinterestte gördüm.

Aradım ama bulamadım .Bulmuş olsaydım inanın burada linki sizlerle paylaşırdım.

Bu modeli de boyamadan kendi renginde kullanmanızı tavsiye ederim.

Sadece leflef sürün.

Yazın dekolte bir bluz üzerinde harika duruyor.

Ve bu kolye de ayrıca zindir degil sırım kullanın lütfen.


leather leaf necklace








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder